Ellebellebus svarar om soffepropp!

Hon heter: Sofie :)
Smeknamn: soffe, proppen, smith, pungråtta, fiffi, soffan & tusen andra!
Låt som när hon är ledsen sörjer till? nån av adams antaglingen
Beroende av: siiin mobil och mig såklart :)
Vad tror folk om hon? att hon alltid är glad och gillar verkligen att skratta, de är lixom de ända den tjejen gör.
Stämmer det? Yes
Vad får hon oftast komplimanger för? sitt hår, sitt leende, och att hela hon är söt!
Hur imponerar man på henne? man får inte vara överbeskyddande, och eftersom hon är rätt oromantiskt så är de inte lönt om killarna är de. men man ska vara glad och rolig att snacka med
Brukar hon skratta för sig själv? yes, all the time
Hade hon en bra dag idag? ja verkligen!
Favorit dryck på morgonen: oboy ;)
När brukar hon oftast gå och lägga sig? haha, de är olika men hon lägger sig kanske runt elva-tolv när de är skola tror jag.. annars typ aldrig 
Hur svarar hon i mobilen: beror väl på vem som ringer, men till mig typ haaj, eller nått sånt :)
Sov hon ensam inatt: nej hon har alltid linus och sin katt :)
Brukar hon komma i tid: nej typ aldrig, hon är alltid i sista sekund
Hur känner hon sig nu: glad såklart
Vanligaste färg på hennes kläder: blåa jeans och en vit blus och en kofta typ, eller en grå tjocktröja
Vad saknar hon: sommaren !
Är hon blyg? haha nej aldrig.
Har hon spytt offentligt? tror inte de :)¨
Vad skulle hon göra om hon vore kille/tjej för en dag? typ lekt att hon är cool, eftersom de är hennes dröm att bli cool!! 
Är hon nöjd med sitt liv? ja, det mesta iaf! hon har fotbollen och alla sina vänner
Är hon bortskämd? nej
Vad gör hon i morgon? hon leker med mig & festaaaar
Vad är det värsta hon vet?  haha, falska personer antar jag men jag vet inte riktigt!
Har hon bra vänner och äkta vänskap? ja, hon har riktigt många vänner och många som hon står väldigt närma.
En speciell dag du minns med henne: minns alla dagar med denna tjejen, men en speciell var när vi la oss hemma hos mig i min säng och satte på oth och vi båda somnade och min mamma väckte oss och sedan åt vi god mat. att vakna bredvid sin bästa vän med oth på är de bästa som finns!
Vad samlar hon på: haha inget vad jag vet
Vad skulle du göra om hon vann en miljon: då skulle vi nog rest till ett varmt ställe :)
Är hon musikalisk?: haha nej, men hon sjunger typ alltid. sedan om de är vackert kan vi ju diskutera:) hehe nä skoja hon är duktig hon

ÄLSKAR DIG MIN BÄSTAVÄN!
/ din elle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0