det kan inte vara såhär när man är kär för då vill jag aldrig vara det igen

SKJUT MIG!
Jag vakna nyss från att ha sovit sen åtta. Jag som skulle se Bond filmen och allt, fick se lite i slutet sen somna jag lite till. Nu är jag så överdrivet trött att jag hade inte tvekat att lägga mig ner och dö om de nu hade funkat. Jag har iallafall varit i stan och ätit mig fet med Emmy och Johanna. Köpte även lite smågrejer hem som jag ärligt talat inte pallar lägga upp men jag har lovat mig själv en sak och det är att bli bättre på kläder fronten. Det ska komma upp mer bilder på mina kläder, smycken och så vidare. Jag har också lovat att sluta shoppa för ja, det börjar gå överstyr. På detta lovet har jag shoppat underkläder, jacka, skinnjacka, blusar, linnen, väska, smink och smycken. Nog överdrift? ohja, men fina är alltihopa och jag vet att jag verkligen kommer använda det så det var faktiskt nödvändiga köp hehe. Men nu ska jag gå och lägga mig/skjuta mig, får se vilket av dem jag gör men vi ses, PUSS

Turkiet är lätt världens bästa ställe, utan krydd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0