You make my heart go... tingelingeling


Håller mina fingrar korsade och hoppas att 2012 blir minst lika bra som 2011. Fyfan vad jag har lärt mig, insett och förstått vilka totalidioter det finns i Helsingborg men är glad att jag ej umgås med dem. Spenderar kvällen med Lus, Idiz Och Emma och äter middag innan vi drar och förar hos Erik med härligt gäng och drar sedan vidare till Jocke där vi troligen stannar resten av kvällen. Kanske en trip till Kärnan vid 12 för att samlas med alla mina vänner som ska dit, åh vad jag älskar nyår!!

Kommentarer
Postat av: alice

Haha, fyfan vad mesig jag låter!!!! Skitfin klänning förresten!!! :D

2012-01-04 @ 23:34:33
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0