You'll get a lifetime experience

Tänker inte ha någon bölar-blogg för det är fan inte jag men förfan, att tänka på kärlek före sin bästa vän. Det är helt sjukt, jag har faktiskt inte varit med om något sånt förr men okej, lifetime experience. Man ser verkligen vem ens vänner är på riktigt när det kommer till sådant skit som kärlek. Lol, äkta LOL.

Varför vill man bara gosa med dig hela tiden även fast du bits, rivs och är allmänt jobbig?
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Ska snabbt in och borsta mina tänder sen somna gott i min säng, förhoppningsvis med en liten katt bredvid mig men chansen till det är en halv på miljonen ungefär. Imorgon ska jag upp halv sju igen och jobba. Hoppas verkligen David är där imorgon annars dör jag.. Tänk så ska jag behöva dömma straffar, FML. Uppdaterar när jag kommer hem igen vilket kommer vara vid sju/halv åtta. Hade varit helt ok om någon hade typ tagit en pistol och typ skjutit mig, typ.. Hmhhm.. Alldeles för trött för detta.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0