It drive me so mad, I miss you so bad


Hej min fina blogg!
Oj vad jag har saknat dig. Ska inte lämna dig igen, hihi. Har varit i skolan de senaste dagarna, skolan är väl ok men inte riktigt min grej om man säger så. Jag typ somnar på lektionerna och så, tur att Erica håller mig vaken haha. Klassen är väl ok, Funderar på att byta men ska prata med rektorerna och se vad dem säger. Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara städa undan och packa min väska inför imorgon. Längtar till Bell kommer hem för jag har massa att berätta + jag saknar min absoluta bästa vän damn it's hard. Saknar min lus också för har massa att berätta där med!! Fan vad mitt liv lät händelserikt när de inte ens har hänt någonting, wtf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0