Don't worry about people from your past, there is a reason they didn't make it to your future


Stack till stranden redan vid 11 idag och badade. Spelade kort med Robin och Phille innan Felicia, Lussan, Christoffer, Emil, Simon, Jocke, Erik, Ted, Sebbe, Premton och Pontus kom. Hela dagen gick åt att bada, spela fotboll och äta. Körde killarna mot tjejerna (plus Jocke), Vi vann med 10-2 så nice. Annars håller jag, Felicia, Lussan och Elina på med att försöka få upp två stycken på mina axlar. Vi är på gång så imorgon klarar vi det nog. Nu ska jag skynda mig att göra v mig sen bussen till stan för mysfika med några saknade favoriter. Ska försöka somna tidigt inatt så jag är lite taggad inför imorgon för då blir det träning innan man drar till stranden så ska upp redan vid nio/halv tio. Vi hörs, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0