Some people just ain't supposed to be in your life

Jag ser att min statestik höjs hela tiden, jag gick från cirka 20 läsare när jag började och nu är jag uppe i ca. 150 stycken. Jag är verkligen super glad över det och tycker det är skit kul att folk läser ens blogg men jag själv har ingen större lust eller jo, jag har det men jag gillar inte:
1) designen
2) innehållet dvs. texterna, bilderna osv.
3) er otroligt stora brist på kommentarer
Jag menar inte att ni ska börja kommentera för att men liksom hur kul är det när man inte ens vet om "läsarna" gillar detta eller inte gillar det. Jag tror det kommer bli lite större ändringar i bloggen än vad ni själva tror men får väl hoppas att ni fortsätter läsa den ändå. Nu ska jag sätta mig och fundera lite innan jag tar hand om hela skiten. Ska även slänga in en påminnelse om att jag kanske är lite seg idag men det är för det är så grymt fint väder + att hela min dag kommer gå åt att plugga. Nice nice, aa fast nee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0