Just because someone loves you, doesn't mean they won't hurt you

Monika om Like you always say "Don't hate the player, hate the game":
Kom du in på procivitas?
Fin blogg! Kram
Svar: Ja, jag kom in på Procivitas. Jag har dock inte kollat om jag kom in på mina andra skolor men jag fick brev hem så aa det kom jag. Tack så mycket, din med! Kram

Efter en härlig dag hos Johanna med ett långt snack om allt som har hänt och ett antal skratt så har jag precis lagt mig i Elins säng, dock skulle jag hjälpa henne med kläder men nej, då hade hon redan bestämt så ack.. de var lite tråkigt haha. Nu ska jag röra mig hemåt för mat och fix innan jag och Elin tar bussen till stan för fest. cyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0