you got my attention now. use it well, because you'll only have it once.

smågullig video där nere? haha, känner mig cp men det är vanligt för mig så det är chill. men nu har jag pluggat klart, damn vad jag har pluggat. riktigt nördig nu men har gjort klart nästan allting, hur awesome är inte det? imorgon ska jag till stan med issa och jonna och handla present till anna, sen hem igen och plugga. åh jag ♥ my life. men nu ska jag plocka undan på mitt rum för de är "lite" stökigt sen ska jag till min säng och spela lite mer tennis på mobilen och sen sova, skönt. är riktigt trött, eller nästan iallafall. imorgon börjar vi 8:10 men slutar 2, yäy. happiness all over it!
vi var ju på komtec idag och vi fick göra en...

EN LAMPA, HAHAHA. fin? :D
vissa gjorde den lite finare men ja, jag är nöjd haha. ska ge den till min farmor i julklapp, hon ser ju inte så bra så det är ju toppen, hehe... oj vad jag är onskefull hihi.
detta inlägg hamnar under att dö för , för vem vill inte ha denna supersnygga lampan? HAHA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0