where does the story really ends? everyone say that when one story ends, there is a new one right ahead of you

elina, mimi och victor sover nu så ingen rolig på msn typ haha, ska hämta glas vatten och sen sätta på en film, får se om jag hittar någon bra *hoppas, hoppas* håller redan på för fullt att ladda ner voddler så att jag kan kolla film, yeees. sen somnar jag väll och sover verkligen ut - skönt! imorgon ska jag upp till hikdagen och kolla lite, skulle nog kolla matchen och kanske tillochmed vara med, får se. men vi hörs imorgon puss
mimi och elina är awesome på att ha kul med , haha. skratta sönder . longboards killen och krukan, HAHAHA DÖÖÖÖÖR


Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiina

hahahahahha cpkul vi hade ist! haha måste göras om!:D <3<3<3<3

2010-09-04 @ 22:40:20
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/
Postat av: Mimi

HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAH så jävla kul! måste göras om!:D<3

2010-09-05 @ 18:56:24
URL: http://ripadalscesar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0