varit lite överallt ikväll

sitter inne och väntar tills msnen fungerar, snart så har jag installerat om allt så det funkar igen, sköööönt!
då ska jag snacka med mimi och elina och lite fler såklart. hehe, spelade ju match. dock förlora dom med 3-1 men det var ändå bra spelat. sen stack jag med mimmi och johanna och va lite med dom, köpte godis och sånt. sen stack dom och då träffa jag mimi och elina och var ute och träffade lite andra och typ skratta hela tiden och jag fick hostattacker som mimi gapflabba åt, taskigt taskigt :(:(
men nu funkar msn, yeeees! puss

Kommentarer
Postat av: Mimi

HAHAHAHAHA fyfan va skojj! han me longboarden och krukan.. hehehhehe :D måste gööra om! :D<3

2010-09-03 @ 23:57:43
URL: http://ripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0