use somebody to cover your broken heart, because we can see it more and more every day that passes

kan börja med att säga förlåt för den urdåliga uppdateringen idag, förlåt förlåt förlåt och lite mer förlåt hehe. MEN har haft fullt upp, har varit på heden med skolan och haft friidrott ( riktigt jobbigt & riktigt kul ) fick dock riktigt ont i knäna, (yeeess!!!) - eller inte -.- men iallafall så fick jag jätte bra tid på allting som gäller springning och är riktigt nöjd. dock så klarade jag bara höjdhopp med 1,10 typ inte bra. men klara sen 1,20 men det gälldes visst inte. men längdhopp fick jag som rekord 3,70 m. haha, kast med kula vill vi inte prata om, jag S.Ö.G. Fick ungefär 5,10 m medans vissa fick 8-9-10-12 m typ hehe, jag är bra!!!!
blev typ ett spamm inlägg nu men ja.. sen har jag pluggat med alicia så har äntligen satt mig vid datan och liksom slappat haha. men nu ska jag till duschen och sen ska jag städa lite på mitt rum , behövs :(
vi hörs snyggingar, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0