two - cero

kul att många har anmält sig till veckans blogg, jätte roligt att se faktiskt! :)
har nyss kommit hem från match, vi vann med 2-0. jag gjorde faktiskt båda målen. *asstolt* ibland måste man skryta för att få upp självförtroendet. ett mål gjorde jag på hörna, sköt från hörnflaggan och sen gick den i en båge i mål, målvakten hade nästan händerna på den. sen var det frispark och då la jag den nere vid första stolpen. awesome!
nu ska jag slappa lite och nog kolla lite tv. imorgon blir det plugg plugg plugg med fisen och sedan träning. tisdagen blir också packad med plugg. på onsdag ska jag till stan med mimi och issa och köpa present till anna. torsdag ska jag nog va med isse? brukar bli så haha. sen fredag - HELG. då ska jag göra en riktigt rolig grej, dock inget ni får veta hihi. inte än iallafall. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0