something tells me that i should not worry about tomorrow cuz it will always gonna be alright

nu tänker jag sluta fixa med bloggen, jag vet ju inte ens hur jag vill ha den så det får bli såhär tills vidare. dagen har mest gått ut på att johanna har pluggat och jag har fixat här och kollat facebook och lite sånt. ska börja plugga lite nu iallafall, lite smått. hehe, issa kommer senare - love, puss
igår kväll hände det en del saker, kan väll säga att det mesta har gått över. ilskan som var i laröd bland vissa tjejer försvann igår vilket förändrade massvis.. alla tjejer och vissa killar grät igår, men kul var det. ibland måste man bara älska laröd. annars var det fullgång med krök typ. haha

gammal bild från förra året på mig och lussan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0