NOTHING HILL

kom precis hem från match, vi vann vilket var bra men jag gjorde ingen bra insats, var jätte seg och mådde inte bra. ska faktiskt hjälpa mamma lite så hon slipper fixa detta när hon är hemma, jag ska faktiskt tvätta. har aldrig gjort det själv föreut och jag vet inte om jag vågar nu så ska fråga pappa men jag ska nästan tvätta själv hehe. vi hörs senare, puss
saknar fisen överdrivet mycket, hon kom hem inatt om jag minns rätt så imorgon MASSA kramar till henne hehe!
emmy min långa emmy, har inte träffat henne på typ 4 veckor? om inte mer.. :(


Kommentarer
Postat av: Emmy

saknar dig som fan jerry!

buhu, vi får höras underveckan, love you. <3<3

2010-09-05 @ 18:23:53
URL: http://baraemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0