när han ser så ledsen ut i kameran , ja det är då jag tycker om han som mest

i've tried to fix you, tried to help you but you go back there every single time. i'm not fighthing for you anymore.
nu ska jag ta en frukt och sen lägga mig i sängen, spela lite spel på min älskade mobil. kom upp en till nivå igår ju, awesome som man är! :)
imorgon ska jag med issa och klippa sig, hoppas det blir bra på henne hehe. sen ska jag hem och rååplugga sen till träning, ohgud vad jag älskar skolan. ser ni det alla lärare? jag äääälskar hihi. snell hest. tiwp?
även fått "klagomål" om att jag stödjer SD, och ja.. jag gör väll det men alla har sina åsikter. håller inte med dom fullt ut men en del av sakerna de säger är rätt. så that's it. är inte rasistisk för min pappa är inte ens svensk och jag är halvsvensk så. men nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0