M-Ö-G

Den är jag:

[xxxxx] Har ett smeknamn

[ ] Är blyg

[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar

[ ] Kan spara pengar länge

[x] Har alltid haft vänner

[x] Har gått på simskola

[ ] Har bra ordning på mina grejjer .

[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår

[x] Kan gråta till film / musik

[xx] Har blivit sviken av någon

[x] Har svikit någon

[x] Gillar att sporta

 
Utseende:

[x] Jag har långt hår

[/] Jag använder smink

[x] Har färgat håret fler än 2 gånger

[x] Har tyckt att jag är ful

[/] Är lång

[ ] Jag bär alltid mode

[x] Har blandfärg på ögonen

[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild

[ ] Jag har färgat hår just nu

[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu


Övrigt:

[x] Jag har mobil

[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet

[x] Kan sjunga när andra lyssnar

[x] Gillar att kolla på TV

[ ] Tar droger

[x] Dansat på mitt rum

[ ] Varit på begravning

[x] Hoppat från en brygga

[x] Namngivit en insekt jag hittat

[x] Rullat ner från en pulkabacke

 


UTSEENDE

[x] Jag är kortare än 175cm.

[ ] jag tycker att jag är ful.

[x] Jag blir lätt brun.

[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har en tatuering.

[x] Jag har haft/har tandställning.

[ ] Jag har glasögon/linser.

[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[x] Jag har mer än två piercingar.

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[x] Jag har fräknar.

FAMILJ

[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[x] Jag har rymt hemifrån.

[x] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[x] Jag vill ha barn nån dag.

[ ] Jag har barn.

[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB

[x] Jag studerar.

[ ] Jag jobbar.

[x] Jag har somnat i skolan/jobbet

[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[ ] Jag har fått sparken.


SKAMLIGHETER

[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.

[x] Jag har pissat på mig av skratt.

[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[x] Jag har gråtit av skratt.

[x] Jag har limmat fast min hand i något.

[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


HÄLSA

[x] Jag föddes med en sjukdom.

[x] Jag har fått stygn på ett öppet sår.

[ ] Jag har brutit ett ben.

[ ] Mina tonciller har tagits bort.

[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.

[ ] Mina visdomständer har tagits bort.

[x] Jag har genomgått en allvarlig operation.

[x] Jag har haft vattkoppor.

[x] Jag har haft/har astma.

RESANDE

[ ] Jag har kört mer än 300km på en dag.

[x] Jag har flugit.

[x] Jag har varit i Spanien.

[ ] Jag har varit i Frankrike.

[ ] Jag har varit i Tyskland.

[x] Jag har varit i Danmark.

[ ] Jag har varit i USA.

[ ] Jag har varit i Österrike.

[x] Jag har varit i Asien.


ERFARENHETER

[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.

[ ] Jag har sett en fallande stjärna.

[ ] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.

[ ] Jag har körkort.

[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.

[x] Jag har sparkat en kille mellan benen.

[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.

[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.

[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.

[ ] Jag har krockat i en bil.

[ ] Jag har medverkat i ett skådespel.

[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.

[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.

[ ] Jag har sett norrskenet.

[x] Jag har suttit på ett tak på natten.

[x] Jag har aprillat någon.

[x] Jag har åkt taxi.

[ ] Jag har ätit sushi.

[ ] Jag har åkt snowboard.

[ ] Jag har kört skoter och har skoterförarbevis.

ÄRLIGHET

[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[x] Jag har smugit ut utan lov.

[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[x] Jag har fuskat i ett spel.

[x] Jag har struntat i ett prov.

DÖDEN

[ ] Jag är rädd för att dö.

[ ] Jag hatar begravningar.

[ ] Jag har sett någon dö.

[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[x] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM

[x] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.

[ ] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.

[ ] Jag har egen TV.

[x] Jag har egen dator.

[ ] Jag äger många dyra designerväskor.

[x] Jag äger något från H&M.

[ ] Jag samlar på serietidningar.

[x] Jag äger något från Benetton.

[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.

[x] Jag äger något från Diesel.

SLUMPVIS

[/] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.

[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[ ] Jag ser på nyheterna.

[ ] Jag dödar inte insekter.

[x] Jag svär ofta.

[x] Jag sjunger i duschen.

[ ] Jag är en morgonperson.


MIG:
Vad heter du? - sofie super smith
När fyller du år? - 31 januari
Är du singel? - yes
Vad har du för ögonfärg? - typ gula/gröna/cpfärg
Har du några syskon? - 1 och sen min johanna.
Barn? - nä
Bor du hemma? - ja
Har du många vänner? - yes
Gråter du ofta? - nej, nästan aldrig. senast var hm.. för typ ett halvår sedan
Har du några husdjur? - mina katter, mina marsvin.
Röker du? - nej , faktiskt inte
Är du beroende av något? - fotboll
Äter du mycket godis? - om vi säger såhär.. spenderar mina dagar med godis vid min sida
Är du kär? - kär och kär...
Har du många ovänner? - har inga, eller kanske några som inte gillar mig, men då är det bad luck för dom ju
Rapar du mycket? - nej, föreut men inte nu :(
Har du varit i slagsmål? - ja, två gånger
Svär du mycket?  - jap
Har du snattat någon gång? - jao
Har du stulit pengar från dina föräldrar? - eh, ja? men inte över 100 kr (h)
Äter du mat i smyg? - exakt HELA tiden
Har du gråtit dig till sömns? - ohyes

MIG:
Var du ett planerat barn? - vetinte, vill ni att jag ska fråga mina päron? :)
Var du den första? - nej
Vem/Vilka var närvarande vid din födelse? - ehm, jo och det vet ju jag? :)
Om du har syskon är du äldst, mitten eller yngsta? - yngst.
Har du mer än en bästa vän? - har mina favoriter som ni vet vilka det är men har en som är som min syster
Är du en utåtriktad eller en introvert? - utåtriktad, helt klart
Är du lycklig? - varje dag
Vill du leva livet fullt ut? - jaman, 100 bast.
Beskriv ditt hår? - kort, blont, spikrakt..... eller inte? nej men långt, brunt, har halvdana lockar lite överallt
Var du ett konstigt barn? - HAHA, jag är fortfarande konstig..
Favorit väder? - regn eller sol
Gillar du att gå i regnet? - jaaa , om det finns pölar
Är du vegetarian? - hm.. nej
Vilken mat får dig att vilja ha på munkavel? - allt utom de äckliga
Vilken är din favoritrestaurang? - brothers five - turk på burk
Har du någonsin trott att du skulle dö? - haha, har varit nära, fööööör nära
Var var du på 11 september 2001? - hmm, nu ska jag tänka... VETINTE
Tonåren:
Hur gammal är du? - 14, snart 15 om 4 månader yeees
Hur tycker du att du har det hemma? - min familj är som den är, inte perfekt men vems är det?
Har du bra självförtroende? - haha, självklart. det har alla , bara att vissa är blyga
Kan du lita på dig själv? - haha, nej. säger en sak till mig själv, gör en helt annan sak
Hur tycker du att ditt liv är? - typ SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄRR bra
Har du ett bra liv tycker du? - det är awsoooome
Vill du ändra på något i ditt liv? - nej, inte ett dugg seriöst. just nu är mitt liv toppen. har mina favoriter, har mitt lag, har även ....
Är du nöjd över din kropp? - det är väll ingen?
Något du vill ändra över din kropp? - ehm. ja? typ allt??? nej, palla klaga. happyface!
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - fråga vem som helst i min klass, säger det hela tiden
Mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - haha, jaa. men när jag är med mina närmaste så är jag inte normal
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - aa
Har du fått höfter? - jao
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka? - jag gör allt som det finns att göra
Du älskar att shoppa? - ja, jag älskar det. men måste vara på humör
Matvanor:
Bästa maträtt? - mc donalds
Bästa dryck? - issas pärondryck som hon har hos sig
Bästa alkoholdryck? - cider är alltid godast men vodkashot är gott
Använder du smör på smörgåsen? - jao
Smågodis eller färdiga påsar - smågodis
Favoritglass? - calippo cola
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? - olika
Har du mer skor än kläder? - aldrig
Favoritplagg? - jeans, tjocktröja, joggingställ, fotbollskläder
Hatplagg? - klänning -.-

TELEFON:
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - tjej
Vad står det i ditt nionde sms? - haha, kanske :(<3<3
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? - någon temabild
Vilket språk är din mobil på? -  svenska.
Vad heter din ringsignal? - sony ericsson
Hur många sms har du skickat den här månaden?  - sen lördags isf - 500 sms
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från? - aa fast nee :)<3<3 ' alex
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner? -  no
Ogillar du nr 5: haha, aldrig!
vilken färg har din mobil? - svart

Kommentarer
Postat av: johanna ljung!

mög är allt ett fint ord eller hur? :D

2010-09-16 @ 17:00:53
URL: http://ingetskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0