let me se

SOMMARLISTA 2010 !

Sårat någon? haha, aa

Sommarens låt? måååånga

Förlorat en vän? vänskapsmässigt jao

Träffat nya människor?
 aa, riktigt många

Kysst en främling?
 ja

Tagit droger? every day!

Haft en sommarflört?
 haha, aa

Gråtit?
 ja, G O T H I A

Skrattat tills du kissat på dig?
Typ varje dag, haha

Tältat?
 Jao

Varit vaken en hel natt?
 aa

Solat? haha, typ? klarar inte längre än 5 min typ haha

Badat?
 Yes, såklart!

Haft ett förhållande?
 nee

Gjort dig riktigt illa?
 haha, ja . min stackars fot :(

Gjort några nya percingar/ tatueringar?
 Nepp

Läst en bok?
 haha ja, faktiskt

Skickat fel sms med flit? 
Hmm, ja?

Suttit vid datan en hel natt?
 jao

Näckat?
 ja

Solat naken? no

Fått utegångsförbud?
 jao

Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?
 ja

Varit i slagsmål?
 nä typ inte

Pussat någon utav samma kön?
Jadå, johanna all day long

Sjungit högt på ett berg?
 räknas en kulle?

Kysst någon i regnet?
 aa, johanna (L) haha , kidding.

Kysst någon i skogen?
 Haha, mmm?

Kysst någon du inte borde?
 jaaaaaa

Tappat rösten? aa tyvärr

Varit på festival? helsingborgs festivalen

Gått upp i vikt? flera kilon

Gått ner i vikt? om jag har gått upp så kan jag inte gå ner

Bränt dig? nepp

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
 Nepp

Varit utomlands?
 Ja!

Gjort ett bra köp?
 Allt tror jag

Tagit upp kontakten med en gammal vän?
Yes!

Haft skadeglädje?
 hela tiden

Sovit under bar himmel?
 ja, när vi inte orka sätta upp tältet haha

Vad kommer du sakna mest? att man slipper tänka

Ditt favoritställe på sommaren? johanna

Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen? fotboll, vänner, glass

Vad lägger du helst på grillen? johanna helt klart

Dina bästa sommarfärger? vanliga färger

Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren: 15 grader för oss är värmeslag typ

Bästa sommarminnet från barndomen?
Kan man kalla barndomen redan 2008? Isåfall säger jag bara sommaren 2008

Havet, sjön eller poolen? oceaaan

Vad väljer du i glassbaren? 3 kulor glass med strössel och sås utan krydd.

Vart går din drömsemester? Thailand eller USA

Sommarens...

... sämsta: för kort sommarlov.
... konstigaste: killarna
... sämsta reklam: Har bara varit skitreklam denna sommaren, haha.
... överraskning: att jag har beslutsångest.
... galnaste: gothia, och en del av festerna


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmm, grillad johanna <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-05 @ 00:20:45
Postat av: helsingborgaren (h)

min lista därja! :d

2010-09-05 @ 00:42:30
URL: http://helsingborgaren.devote.se
Postat av: Julis

Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren: 15 grader för oss är värmeslag typ



Hahaha pallar inte, saknar dig älskade sofie!!!!

2010-09-06 @ 10:45:18
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0