im not a girl, not yet a woman

sitter och läser en viss persons blogg, kan ni gissa vem? elin johnsson. världens sötaste tjej som är världens lyckligaste, hon är ju tillsammans med oscar ledin som är även min bästa killkompis. dom är perfekta för varandra, så jäkla söta är dom. dööööör, när man ser på dom så saknar man en del att ha någon vid sig men jag är jag och jaa haha. men dom delar gärna med sig av att krama mig för dom är så söta, har fått ett antal gånger tårar i ögonen när elin eller oscar berättar hur dom känner för varandra, så jävla gulligt. så grattis till två av mina bästavänner som har hittat sina soulmates. haha, kidding. ska inte ta i men seriöst så passar dom sjukt bra. lika lata båda två och exakt lika söta haha. älskar er båda, ni är hääääärliga. ni två beskriver verkligen ordet kärlek.
hoppas på många fler månader för er!
er kärlek är seriöst att dö för !


Kommentarer
Postat av: eliiiiin

awww, du är världens sötaste sofie!! du är världens bästa, du är där när man behöver dig och det var du som fixa ihop oss, kom ihåg jag blev as glas när du pratat med honom och att han sa att han gilla mig! älskar dig mer bästavän!<3 saknar dig, vi borde va ngn dag<3<3

2010-09-06 @ 19:37:58
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0