i'm gonna be the last one standing

nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara be mamma och pappa skriva under en lapp om att jag ska gå tidigare imorgon för jag ska få sån tråd där bak, läskigt men sant. sen ska jag leka med issa. hoppas på att få snacka ut lite med issa imorgon, hon har missat mycket pga. hon har varit sjuk inte kul med skolan utan henne :( har ingen att sitta med *sadface* men nu ska jag gå, godnatt och puss på er!
ingen mer än jag som hatar falska personer som säger en sak om någon bakom ryggen och sen när dom umgås så är det precis som bästavänner, hm... luktar falskt haha 
 
du är min favorit, en av mina bästa vänner.
jag älskar dig, issa. otroligt mycket, speciellt ditt fina leende som fylls med kinderna på sidorna och dina fina ögon ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, hihi du är så söt sofie :)

du är verkligen bäst hehe,

du är den jag kan prata med om exakt allt.

vi har varit vänner så pass länge nu, vi har haft våra perioder med riktigt stora bråk men det har alltid löst sig och vi har blivit bästa vänner igen :D

hhihi, min mamma sa igår när jag kom hem att hon var glad att vi kommit varandra så nära igen och sofie är verkligen trevlig,alltid så glad och pratar massa med en hehe.

love you pungråtta <3<3<3

2010-09-11 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0