i would like to keep you a little bit longer, i'm not done with looking at you

ska strax gå och lägga mig, ska bara skicka min bild till min hotmail och sedan fixa så jag har den på mitt inlogg på skolan, awesome som jag är så vet jag exakt hur jag ska göra haha. jag är faktiskt klar med min redovisning och jag tror den kommer gå bra, det är lätt att redovisa om bilder för då kan jag prata på om allt möjligt och då funkar allting bra haha. men vi hörs imorgon gullungar. puss
- och min header har inget att göra "mina favoriter" jag tycker bara dessa bilderna betyder extra för mig för det hände väldigt speciella saker vid varje bild. så inget skitsnack om det nu va? jag ska inte behöva ha bilder på mina bästa vänner bara för att ni ska veta? ni ( mina bästavänner) borde veta vid det här laget om vad jag tycker om er, stop crying over small things.

gammal bild på mig och alice, haha. fyfan vad söta vi var! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0