frida boriero

fick nyss reda på genom fridas blogg att hon har flyttat till Göteborg, riktigt länge sedan jag träffa henne. har varit dålig på att hålla kontakten med henne och nu försvinner hon ännu längre bort.. :( bad bad bad, saknar dig tönt.
vi har asroliga minnen från alla zonläger, landskronalägret. skrattar sönder bara jag tänker på det. du är en av de duktigaste fotbollsspelare som jag har sett vid denna åldern . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
hoppas du får det awesome i göteborg!!

Kommentarer
Postat av: johanna ljung!

sofie, hör av dig om du vill hitta på något idag? :)

2010-09-19 @ 10:33:53
URL: http://ingetskitsnack.blogg.se/
Postat av: fridaa :)

aw, du är en av de bästa spelarna jag har dribblat förbi, HAHA :D

nej, men vi ses ändå, fast inte på zonläger o sånt shiet, nu äre statslaget i götet som gäller. :)

Men vi får ordna det, !

Saknar dig tööööönne ! <3<3<3<3<3

2010-09-21 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0