every little thing you hate about yourself, that's what i love the most

kollar på the hills, väntar på att kära h20 på disney channel ska börja. sen blir det match med laget under mig, dom behövde hjälp så varför inte? det är riktigt snälla tjejer där så det gör ingenting, hehe. ikväll ska jag nog träffa issa och kanske johanna eller något sådant. ut blir det nog iallafall. har även planerat nästa vecka lite, ska träffa johanna någon dag, någon dag michelle och någon dag elina. har inte varit med dom på jätte länge så det kommer bli jätte kul! :)
men ska kolla vidare på tv nu så kommer nog skriva mer senare.
dagens outfit är bara jeans och en tjocktröja, vaknade tio i åtta och jag börjar tio över och det tar mig cirka 10 minuter att komma till skolan, AWESOME... right? ;)
haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0