det är ni som kommer få ångra att ni släppte taget om henne för hon är något annat än bara en vän, hon är speciellt, extra bra, extra fin.


finns här hela tiden , tjugofyra timmar om dygnet. det är bara att prata med mig, jag kommer lyssna.
jag älskar dig riktigt otroligt mycket, du är min bästa vän. du är helt otroligt underbar, finast på alla sätt.
du är speciell, isse. riktigt speciell! ♥
i'll be standing here next to you, whenever you need me. i'll be here

GODMORGON PEOPLE!
sitter i min säng och ska nu gå och klä på mig, har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag, men outfit bild kommer nog efter skolan om jag dock inte hinner nu då. vi hörs senare, idag ska jag va med alicia och kanske isse (?) får se, men pluggas är min första punkt för dagen!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, jag älskar dig sofie.

vad som än händer så kommer jag alltid finnas här för dig och det vet du om.

du betyder sjukt mycket, du finns där alltid för mig och jag för dig. du är den jag kan prata med om exakt alltind och du ställer upp för mig i alla lägen

jag älskar dig bästavän <3<3

2010-09-20 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0