De flesta av oss slösar bort våra liv som om vi hade ytterligare ett på banken

sitter och kollar på olika stativ som jag ska köpa, anna eller alicia. om ni ser detta , vart var det anna köpte sitt? :) ännu en dag har gått utan att ha min bästa vän i munnen, känns helt sick.. min tandställning :'(
åhh, saknar den som fan. jag älskade den som fan, så jäkla snygg var den för jag höll den ren haha, nej men asså jag har alltid tyckt om tandställning, när alla skämdes över det så älskade jag det. lite annourlunda måste man ju va? omg, detta har man liksom ett - två år, palla gå runt och mesa sig över det? men jag måste säga det..
JAG SAKNAR DIG MIN FINA TANDSTÄLLNING. - men tack för dom fina tänderna jag fick!
love you. och ja, jag talar med min tandställning som om det vore en människa men vi gick igenom mycket tillsammans, gråt och glädje, blod och vatten haha. ni fattar. BIG LOVE (L)
' skiter fullständigt i vad andra tycker, synd om er att ni är så fega. losers -.-

det finns så många fler, kommer nog lägga upp dom då och då när jag fäller en tår över hur mycket jag saknar den..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah asså sofie din jävla tönt! men förstår ändå att du saknar den!:( hmm var det inte på siba där i lund jag köpte det? du kan ju kolla vilka affären som ligger där utanför nova på google typ. men jag tror att det va siba. pusssssss<3

2010-09-11 @ 12:31:16
Postat av: Anna

Asså sofie din jävla tönt! men förstår ändå att du saknar den lite :( Jag tror att jag köpte stativet på Siba, hihi men du kan ju söka på vilka sånna affärer som finns utanför nova. tror iaf att det va siba. puss sötnos <3

2010-09-11 @ 12:36:56
Postat av: Anna

jaha nu blev det två kommentarer! haha tur för dig!

2010-09-11 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0