Wish I could spin my world into reverse just to have you back again

jag såg alla tecken men jag vill va bättre, jag ville få det att funka men jag visste redan att det var meningslöst. men jag trodde och hoppades på att du hade blivit en bättre människa. men jag hade fel. För Ingen förändras


pluggade aldrig, måste göra det nu annars har jag bara pluggkväll och det pallar jag inte, fattar noll av matten men vi kör på det. jätteskoj h3h3. vill sitta vid kära msn nu och mysa men nej, får plugga och nöja mig med mina kex som jag vann. lite bra iallafall. vi hörs senare

i could drop my whole world for you, over and over again


Kommentarer
Postat av: Frida

är du kär? För du skriver olika texter om troligen en kille men aldrig något namn. Har du någon på gång?

2010-10-26 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0