what I thought was a dream, was as real as it seemed

nu ska jag sätta mig vid tvn och chilla lite. sen blir det lite plugg, äta, plugg, tv. hehe, bra va? kan allt nu typ, ska bara läsa igenom det lite till. glad? aafan. kan ju berätta lite om mitt höstlov medans jag skriver här? :)

Imorgon ska jag, elina och mimi med elin när hon ska klippa sig, kommer bli asfint. sen ska vi fika och mysa i stan. Ska även köpa lite grejer till mitt rum, yey. I helgen ska jag vara med elina, mimi och elin. imorgon ska vi typ ut osv, troligen ville agnes också vara med. sen sover vi hos elin, hehe. på lördag ska vi till LA-badhuset, riktigt längesedan hehe. sen ska vi hem igen och kolla på när mimi och elina rider. om det är bra väder så ska jag och elin ta med oss kameran och fota dem, snälla som vi är. sen blir det ut med dem och några andra, vi sover kanske den kvällen också? vem vet? Sen på tisdag blir det nog johanna och sover nog med henne som vanligt, sen skulle vi lana någon dag hehe, får se vilka det blir. på onsdag skulle jag träffa emmy typ, tror jag iallafall. sen ska troligen jag, mimi, elina och elin sticka till ekebo för skoj skull men inget är bestämt ännu men vi är lite sugna för det är faktiskt sjukt skoj hehe. Någon dag ska jag träffa alex också, när han har kommit hem från england. Troligen blir det någon tjejmiddag, mest mys med mina favoriter och sedan ut i laröd och ha skoj som vanligt. KANSKE så ska jag våga se en skräckfilm men det är bara KANSKE. typ hajen filmerna isåfall men vi får se om jag vågar. hehe, är ju värsta mesen men ändå! (a) SKA SOVA ÖVER MED ALICIA & ISSE & JOHANNA & JULIA NÅGON DAG. ETT MÅSTE, BARA SÅ ALLA VET. SKA VA MASSA MED DEM OCKSÅ, MINA BEBISAR .ska även hinna träffa johanna ljung, julian, emmy, johanna ek, arvid och alla dem. ska även träffa coffe någon dag, sen blir det väll som det blir. skoj kommer det bli iallafall

HÖSTLOV - AWESOME


Kommentarer
Postat av: fisse

glöm att du ska försöka slippa vara med mig! ;*

2010-10-27 @ 20:55:33
Postat av: johaaanniiiss

JAAA VI MÅSTE SES :D <3

2010-10-30 @ 13:23:13
URL: http://ingetskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0