klipp och klapp

varit i stan med awesome people. - elin,mimi och elina hehe. vi fikade, shoppade lite och elin klippte av sitt hår och klippte lugg, skitsnyggt. riktigt riktigt fint! (avis!) jag och mimi fick ju lite skrattanfall hehe. men riktigt skoj var det. saknat att umgås med dem tre jätte mycket så nu blir det bäst med höstlov, vi har planerat massa. Jag älskar er, så jävla roligt att vara med er för ingen av oss skäms för någonting hehe. btw. jag köpte ett par byxor som jag älskar, hehe. mimi köpte likadana. här är dem - FRÅN H&M för 299 kr !

riktigt snygga hehe, iaf enligt mig. köpte även en mask för imorgon blir det mys med elin, elina och mimi.

Kommentarer
Postat av: Mimi

2010-10-28 @ 20:32:27
Postat av: Mimi

såå snyggaaaaa LOVEUUUUU

2010-10-28 @ 20:32:45
URL: http://mimilouise.blogg.se/
Postat av: elina

assasnyggaaa ! me love §

2010-10-28 @ 23:08:11
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0