i just.. don't know how to act when you're around

sitter just nu , lite besviken på allt (?). speciellt på hif, fyy.. 4-2. INTE BRA.. de vann såklart men de släpper totalt förbi halmstad så de kan göra 2 mål. men ja, nu ska inte jag deppa för jag ska träffa mina tjejer ikväll, vi ska till hemköp och köpa godis/chips osv. sen ha myskväll hemma hos mimi, kolla film osv. riktigt bra! :)
skulle egentligen till viken men eftersom dem var i halmstad och kolla hif så blev det blö.. men skulle nog dit igen någon dag nästa vecka för att jag och johanna skulle träffa kalle tror jag (?) , får se. hehe., men nu ska jag gå och ringa elina , puss


face the fact - you are nothing without me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0