GYMNASIUM

Tv sög, så ska faktiskt börja göra mig i ordning för sängen * JUBEL FRÅN PUBLIKEN * Har inte gått och lagt mig före 11 en enda dag sen skolan började, "bra typ" men imorgon så har vi bra lektioner faktiskt och vi börjar nio , wihoho. Vi ska lämna in sånna papper om gymnasium imorgon, jag har inte bestämt mig om vilka skolor jag ska kolla på.. Tror det blir it-gymnasium och olympia sen kollar jag campeon och procivitas by myself. Ska även snacka lite med issa, för vi skulle göra det tillsammans men detta är sista inlägget för idag, det sista ni hör från mig under datumet 17/10-2010. Oooh, läskigt va? hehe, kidding men godnatt och puss

↑ första bilden i min blogg, så c00lt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0