FOTBOLL FÖRALLTID

varit och spelat tennis med johanna i en och en halv timme, gick faktiskt väldigt bra. har ont i både rumpa och fingrar nu men det var värt det!
nu när jag kom hem så får jag se min pappa med ett stort leende. det visar sig att expressen har skrivit om mig på deras hemsida, om när jag spelar fotboll. LITE stolt jag känner mig nu. De hade skrivit om matchen mot Hessleholm.

Hessleholm:
Efter ett antal målchanser så får hittarps ik hörna, Sofie Smith lägger den i bakre hörnet och målvakten når inte den förutom med fingertopparna men det är inte nog. Så Sofie Smith gjorde 1-0 på en hörna, lite tur kanske?
I slutet av matchen får hittarps ik en frispark som Sofie Smith slår vackert in i närmsta stolpe.
ENLIGT TRÄNAREN I HESSLEHOLM: Sofie Smith gjorde en väldigt bra frispark. Bra skott och bra kraft, ingen lätt boll för vår målvakt.

HIIHIHIIHIHIHI, ASHAPPY.
nu ska jag äta sen ska jag börja göra v mig, stinker skit typ hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0