det finns bara du, åh vad jag ångrar mig nu. är det förstörts ännu eller finns det hopp om igår?

ta mig tillbaka in i ditt liv.
tja dudes, har suttit vid datan stor del av kvällen. fixat med mimis design, kollat fotboll och haft en skön kväll. även planerat min helg, super bra. men vill få in någon tid att träffa alex. på fredag ska jag och elin lana iallafall, det var länge sen sist, så mycket skrattanfall som vi har varje gång vi ska lana så är det oförglömligt, haha. har tillochmed en video där vi har sånt damp så vi sitter och pratar på något random sätt där ingen förstår vad vi säger haha. döör. men på lördag blir det som det ser ut nu att träffa johanna, johanna och emmy. sen på söndag blir det fotboll med hela damlaget, dock inte hela dagen så. men nu sitter jag och kollar lite kläder, dör en skvätt men det ska inte köpas mer kläder. nu är det först och främst rummet jag ska ändra på. *LÄNGTAR*


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHHA man kanske ska lägga upp den filmen ;) TAGGATAGGATAAGGAATAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGA LÖÖÖÖÖRDAAAG ::D:D:D::D:D:D

2010-10-19 @ 13:02:58
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0