bara för att ni är ni


bättre bild, snäll som jag är. nu ska jag in och handla för min moder är typ sjuk..
vet ni vad som hände mig nyss? haha, gjorde världens hemskaste sak. satt och snacka med en kompis på msn så hon bara " ja, killar är idioter, fick nyss höra från en killkompis att anledning till att de slutar svara är för att de är sura och sånt shit " så hade en person (en kille då) slutat svara mig på sms. så skrev jag sånt sms till honom " palla att du är sur, jag var irionisk och sånt. blablalblabla. (tog verkligen i, trodde ju han var sur för ingenting hehe)" och sen bara en kvart senare, får jag sms av honom "jag ska spela match så hann inte svara innan vi gick ut på planen" jag bara: hhehe,ojdå.. PINSAMT MEN SKOJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer vad som hände sen, gosh. Låter helt otroligt roligt höhö.

2010-10-26 @ 19:48:27
Postat av: Anonym

Fint att du går med svarta tunna strumpor!

Svar: Tack så mycket!
sofiesmiths.blogg.se

2012-09-26 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0