To think too long about doing a thing often becomes its undoing

 


-  alla gymnasium, riktigt svårt.
- vintern, hatar allt utom julen, eller jag gillar inte den heller
- när facebook laggar röv
- skolans långa dagar
- allt plugg
- Helgen är för kort, skolan är för lång. BORDE BYTAS.



här har ni lite dåliga saker från mig. skojskoj. har inget bättre för mig. sitter och gör ingenting. det är fortfarande tystnad i mitt hus sedan igår. Jag bråkade med pappa för jag drog till råå fast jag egentligen inte fick för jag skulle vara hemma eftersom jag hade varit borta hela helgen. men shit happends.. blir väll bra snart haha. Alla bråkar med sina föräldrar någon gång? annars är de typ.. pappas/mammas flicka och det pallar jag inte va.

Iallafall.. jag var ju på olympia idag och kollade skolan osv. var väldigt intresserad av skolan, eftersom natha går där och hon är typ asnöjd haha så tror jag ändån skolan är bra. Troligen ska jag isf söka in till sp vanlig? eller bara sp media? lite problem att bestämma mig haha. men har ingen ordning på alla gymnasium..


Kommentarer
Postat av: elina tagesson.

sv; ehm.. kan säga att det inte är slut iallafall :) vi går bara igenom en väldigt svår tid just nu, men det är sånt man får räkna med när man har varit tillsammans i en sån ''lång'' period. vi båda kämpar på och vi ska inte ge upp :) men tack så mycket!

2010-11-22 @ 20:06:00
URL: http://elinatagesson.blogg.se/
Postat av: Natha tha man

Olympia är svin bra fiffi! :D räddning är såklart bäst ;) men sp funkar väl, bara det inte är sos! Hehe :p

2010-11-22 @ 20:55:14
URL: http://nathalieoberg.blogg.se/
Postat av: soffe

elina: aha, okej! hoppas allt blir bra igen :)

natha: haha, tror jag ska välja olympia. nä, sos verkar jobbig! hehee ;)

2010-11-22 @ 20:58:31
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0