the last song

har fått en del kommentarer på senaste tiden, jätte glad verkligen. ska lägga ner all min packning i min väska nu, får inte glömma kameran, massa bilder kommer det bli. dock kommer jag sakna min älskade mobil och att inte kunna blogga men delar med mig av massvis med bilder sen när jag kommer hem igen. ska skynda mig att lägga ner alla grejer och sedan höja volymen på min underbara musik sen ska jag börja göra mig i ordning till agnes. har ingen aning om vad jag ska ha på mig? klänning? jeans? kjol? t-shirt? blus? joggingbyxor? heldress? haha, överdriver nu. ni kan ta bort kjol, t-shirt, joggingbyxor och heldress.. men det kommer bilder innan jag drar om vad jag har på mig!
 
Tumblr_la3tb1wzyi1qar5a9o1_500_large4875397716_517445e9df_z_largeTumblr_l6lapobqlb1qd0ldro1_500_largeTumblr_l5fl8ihqkn1qzgskdo1_500_large
i don't mind spend every day for the rest of my life.. with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0