the day i can't see your eyes, i don't even want to open mine and the day i can't hear your voice, i'll be left without a choice cuz i get weaker everyday when i'm not around you


you fight for me as I will fight for you. I do not want to be without you, my elle
jag saknar dig som nalle puh saknar sin honung, jag saknar dig som peyton saknar lucas. jag saknar dig som fiffi saknar sin elle. jag saknar dig som jag saknar MIN bästavän.
du kommer alltid vara min bästavän, i mina ögon är du finast. jag kommer älska dig som min bästa vän även fast du inte vill. du kommer aldrig att bli av med mig


Kommentarer
Postat av: elleee

jag saknar dig bästa vän.

jag kommer alltid att älska dig och alltid stå vid din sida,

med dig är jag verkligen lycklig. du gör min dag gumman.

love you soffaaaan <3<3<3

2010-11-03 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0