someone is always watching over me


saknar sommaren, ååhh. skulle tagit hand om varenda dag mer hehe. 
har precis kollat klart camp rock 2 . ohh vad jag tycker om den filmen, riktigt bra och rolig film. inte nog på det - jonas brothers är med i den hihi. men ska ta mig ett glas vatten och sen kolla vidare på någon annan film eller så blir det gossip girl. har inte bestämt mig än. johanna ligger i fårtöljen sovandes ungefär, hon somnar nog när som. haha men så är det ibland, gollig är hon ändå. vi har varit otroligt osociala mot varandra men underhållit oss på msn genom att snacka med varandra, awsm. snackade med alex på facebook, han är ju i england nu men flyyger hem imorgon natt så ska banne mig träffa honom i helgen. riktigt länge sedan.. har även snackat massa med robin och nicho om jaa.. typ allt? men nu har båda somnat så ja, det blir film , vi hörs senare om jag inte somnar

Kommentarer
Postat av: Emmy

mästerfotografen :)

2010-11-04 @ 10:59:36
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Söt bild! Hur gjorde du så att du fick så "två bilder in i en bild"? :)<3

2010-11-04 @ 21:32:17
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0