nothing work anymore, there is nothing that keeps me stay and fight

inte speciellt glad, mest ledsen och överdrivet orolig.. life sucks. detta händer IDAG och det är fredag. min helg är förstörd. FÖRSTÅR MIG INTE PÅ KILLAR.. nu ska jag ringa elle och gråta med henne. skiter i allt nu även fast jag vet att jag tycker om honom så jävla mycket så vet jag inte om det är värt det när han ändå inte visar ett skit.. trallalalala, life sucks..
DÅLIG bloggning idag, tyvärr. förlåt! var på väla med issa och kollade kläder, köpte en svart kjol (?) typ sån som man kan ha under ett linne så det inte ser så naket ut haha, svart och fin. visar senare, nu ska jag nog träffa issa. puss.
tänker inte erkänna att jag är typ sådär en halv centimeter från kär, TÄNKER INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0