GRATTIS ELIN TVILLING JOHNSSON

ÄNTLIGEN FÅR DU CYKLA UTAN HJÄLM, WHIHOHOOHOHO!!!
fast jag vet att du älskar att ha på dig hjälm så blir det ingen mer. sorry for that "typ" hehehehe.
älskar dig otroligt mycket, det vet du om . du är min tvilling föralltid. lika som bär även fast vissa inte tycker det. h3h3, spelar ingen roll men du är och kommer alltid vara min tvilling. hoppas du får en awesome födelsedag för det förtjänar du otroligt mycket. JAG ÄLSKAR DIG!
över tio år har vi varit vänner, fler år ska och kommer det bli, du är otroligt bra! :*

du är bra på alla sätt och vis.
grattis elin, grattis grattis grattis grattis
VI GRATULERAR , VI GRATULERAR... OCH SÅ VIDARE HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0