don't compare to the things that i'm feeling

nu ska jag gå och ta lite mer oboy sen ska jag sätta på min ny nerladdade film. The Twilight Saga Eclipse. Har inte sett den ännu, den verkar jätte bra. Har inte sett den ännu så känner mig lite efter men nu ska jag se den iallafall. hehe, Sex And The City 2 var RIKTIGT bra, dock klår den inte ettan för i ettan var det mer killar, mode osv. nu var det mest förhållandet osv. men skoj iallafall :)

gammal bild men något sådant ska jag ha på mig idag, tror jag iallafall. ska visa senare med bättre bild!


Kommentarer
Postat av: mongo

Du är gollig



Haha, rätt komiskt att jag faktiskt erkänner att jag är ett mongo..

2010-11-03 @ 17:13:26
URL: http://hammelfeltemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0