bring it on

ska sätta på den filmen nu, har nästan precis kommit hem. va i viken och träffade alla möjliga, sen drog en del och jag + 7 andra tror jag drog till zachi och kollade film. hehe, mysigt. imorgon ska jag nog träffa elina och några andra sen på kvällen blir det efterlängtad träning, yäy. sen skulle jag troligen hem till johanna och mysa med henne, och sen kanske om allt blir bra så ska jag sova hos henne, hehe . har ju inte träffat henne på jäääätte länge. miss her like hell miss fire.. :(


jag älskar dig högre än de högsta berget, jag älskar dig längre än vart rymden räcker till. jag älskar dig.. mest

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min favorit

2010-11-02 @ 01:06:16
Postat av: Maj

Fina bilder! :-) Vad blev det för träning

2010-11-02 @ 01:56:04
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0