att göra misstag och sedan lära sig av dem är nog de svåraste som finns. vissa gånger lär du behöva göra dem om och om igen för att du ska förstå hur fel det är


mysigt med jul.. HAHAHA, omg. vem försöker jag lura? tycker inte om julen, tycker inte om vintern. jag ser alltid ut som en tjockis med röd näsa. ändå rätt sött men jag tror jag hellre tackar ja till att ha sommar året om. nu ska jag rita sen är jag klar med läxan, awesome. right? wihoho

funderingar..
1. sälja min kamera och köpa en liten söt men ändån bra?
2. skita i att önska mig en system och önska mig små saker istället som jag BEHÖVER
3. göra om i mitt rum i helgen, vare sig de vill eller inte. kan göra det i smyg, de lär inte märka det ändån
4. köpa alla presenter tidigt i år och sen se hur mycket pengar jag har kvar?
5. jobba stenhårt i skolan och se om någon märker det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0