Amos=katt

Hej, Alicia häääär. Sofie vill så gärna att jag ska gästblogga igen, eftersom mina inlägg är så roliga. Just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret och kollar på Sofies katt, hmh, han vill nog gå in, fast ingen i Sofies familj gillar honom, så han får vara ute i blåsten och skaffa sin egen mat... HAHAHHHAH, nu märkte Sofie honom, efter han suttit där i flera dagar.. Han har fått valpar... Sofie gav valparna som mat, eftersom dem glömt köpa riktig mat. Innan så matade Sofies lillebror katten med fågelfröer.. Men sen så gick katten inte upp i vikt så då fick han en rejäl köttbit!!! Jag får väl ta med honom hem så han kan få bo med någon som kan ge honom det han behöver :( Okejj, nog om honom.

Nu ska jag och Sofie baka, sen ska vi se film och äta, sen ska vi göra något mera!!! Vi får se..
Och nu ska jag skapa min egna kategori här.. Varför inte liksom?


Dagens fråga: Borstar ni tänderna på era katter? :)
Sofie gör, med sån färgglad tandborste ni vet, med sugpropp längst ner


Typ sånhär.. Amos har den röda

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

2010-11-03 @ 11:13:05
Postat av: Anonym

HAHHAHAHHA asså pallar inte

2010-11-28 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0