A while ago I did not know what it was like to love someone but now I think about him more than anything else

nu är jag vaken, vill egentligen sova mer men har ingen ork till att somna för det ända jag tänker på är..
men fick reda på vad elin fick i present, en iphone 4. GRATTIS HJÄRTAT. ♥ min dag idag ser werido ut, har ingen aning om någonting hehe, vi får ju se senare. men nu ska jag gå upp och göra frulle, puss


when you like somebody, he's always on your mind
when you like somebody, no one needs him more then you
when you like somebody, you like somebody just as much that i like him


Kommentarer
Postat av: fis

SOFFE SVARA P`Å MITT SMS!!!! :@@@@:(:(:(

2010-11-02 @ 11:01:27
Postat av: elin

hihi, taaaaack älskling! :D<33

2010-11-02 @ 12:48:19
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0