Svar till You're not even mine..

anonym om You're not even mine but my friends already call you mine:
Vad har hänt mellan dig och hon johannna du va med helatiden.innnan? Älskar din blogg!
svar: Jag började umgås mer med Isabelle och vi var mycket i stan osv. Johanna hade mycket plugg i skolan så hon kunde nästan aldrig va. Jag och Isabelle pluggade tillsammans varje dag efter skolan och det blev så att jag var med henne på helgerna då också för vi hitta på saker i stan, laröd, viken ja överallt. Jag fick tillbaka Elin, Mimi och Elina som riktigt nära vänner och så blev det att jag och johanna tappade kontakten, jag är riktigt ledsen över det för hon är fortfarande den jag skrattar med vad som än har hänt. Jag spendera nästan hela sommarlovet med henne och jag vill aldrig förlora henne. Vi ska va nu under vinterlovet och sen börja va mer på veckodagarna men framför allt så är det plugget som förstör eftersom vi inte går på samma skola. Alla mina närmasta vänner går i min klass så det blir ju att jag blir närmare dem hela tiden. Hoppas du förstår då. Skriv gärna namn men tack ändån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0