my life is so much better then yours, SUCKER

sitter på mitt skrivbord med datan i knäet. Det var skönt för ett tag, men nu har jag riktigt ont på röven.. Ikke roligt. Har ingen ork till att flytta mig så får väll sitta och ha ont. Ska spamma erik nu med vibbar och roliga grejer bara för jag inte har något bättre för mig. Min kväll äger, imorgon slutar vi skolan. Kommer sakna den, riktigt mycket. Det är svårt att släppa tanken med att gå runt och fjanta sig framför sjuorna så de glor. För ärligt, det är de enda de gör. Söta barn.. Jag kommer få mvg i alla ämnen för det enda jag gör är att plugga, jag går på varenda lektion och jag antecknar allt. Thihi. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0