Min Första Kärlek



Min första kärlek var nog Hampus Larsson. Jag var tillsammans med han under sommaren 2007. Jag var riktigt glad över honom. Vetinte varför det tog slut mellan oss men jag bor i laröd och han i höganäs, han tränar simning väldigt ofta och jag tränar fotboll så ingen tid att träffas var väll den stora anledningen att vi gjorde slut? Även fast jag bara var 11 år då så var ändån sånt seriöst typ. haha, vetinte hur jag ska förklara det. Jag var med honom väldigt ofta, vi var på stranden med annat folk, vi kolla film, vi gick runder, vi köpte godis. Vi åt pizza och ja, allt sånt. Han var också den första jag strulat med och jag var riktigt stolt över att det var han haha. Kommer ihåg när Lowe stod bredvid oss och bara Kom igen bara gör det.. och under dem sekunderna pirra hela min mage, aldrig varit så glad före ut. haha, gullig liten tös som blev överdrivet glad. Efter det var jag med Jonna och Anna, vi låg och snackade om det i timmar haha. Pallar inte men ja, det var nog min första kärlek. Om ni läste i min blogg i somras under hbg festivalen så kunde ni se att jag skrev om hampus, och ja då träffades vi igen. Jag sov hos honom en natt och ja, sen gjorde jag mycket fel, så det slutade inte bra. Det kan jag erkänna att jag gjorde fel men ja, livet går vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0