jag såg alla tecken men jag gick tillbaka, jag måste va galen


ett helt år med dig, och det kändes som en evighet. Du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet, du måste förstå att du är nåt speciellt. Du är min egna ängel, som gud hade sänt. Se mig in i ögonen, där finner du alla svaren, jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än. Du var den enda som fick se mig svag, skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag. schnigels forever 
FEM SAKER JAG SKA GÖRA:
1. Jag ska va med schnigel för jag saknar henne så cp störigt mycket
2. Jag ska ta navelpiercing innan sommaren
3. Jag ska hålla fast vid mina fem närmsta vänner.
4. Jag ska bli romantisk (enligt issa.. -.-)
5. Jag ska ha världens bästa år fast 2010 var inte ett dugg dåligt. Haft en awesome sommar med johanna, haft en awesome höst med issa, mimi, elina och elin + lite johanna. Haft en otroligt kall vinter men klagar inte, denna månaden har varit asbra fast jag har saknat vissa men ändån ASBRA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin min lille b-v!

gillar dig jete mkeeeeeeeeeeeeeeee

2010-12-27 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0