jag gör det tusen gånger om, bara för dig gör jag det tusen gånger om

Mina drömmar
Vad kan jag berätta för dröm..

En av mina drömmar är att komma med i skåne laget.
Jag älskar fotboll, överdrivet mycket. Det bästa jag vet men ska jag vara ärlig så tror jag att en del av det var för jag hade något gemensamt med min pappa. Han var liksom alltid där och peppade en, vi pratade alltid om fotboll och det gjorde att jag kom jätte nära honom, vilket är dåligt nu för det känns som jag har börjat förlora kontakten med honom, orkar inte berätta saker och sånt. äh... men ja, pappa finns alltid där så det är bra.

En annan dröm som jag har gått och tänkt på men inte berättat för någon är att jag kanske vill börja på procivitas.
Jag vill gå sp linjen och jag har läst om den jätte mycket, är riktigt intresserad men när man ser på alla andra människor som jag har snackat med så hatar alla procivitas och jag vill inte bli någon hatad unge. jag kommer nog bli den mest mobbade ungen på procivitas för jag är allt de inte vill ha. Jag kan aldrig va tyst, jag skrattar hela tiden. Jag får panik av att sitta still, jag hatar folk som går runt i ordentliga kläder hela tiden asjobbigt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0