för det blir bättre varje dag, så vi fortsätter.. vi fortsätter

"Vi som alltid trycks ner fastän vi ställer oss upp"
Godmorgon. Legat i sängen hela morgonen och inte velat göra ett skit. Mår inte bra eller jag mår bra men inte inombords.. men kan nog inte göra något åt det, inte vad jag själv vet så får väll hoppas att det löser sig. Ska gå upp nu för måste dra mig till träningen klockan tre. Får väll vakna till liv så jag gör något bra av det. Måste troligen städa också för mitt rum är kaos.

Igår på väla så köpte jag lite grejer, hitta också en julklapp till mamma men hon ska få lite till men ja, iallafall. Jag köpte en skjorta, ett par strumpebyxor, en halsduk, ett par vantar och troligen nyårsklänning men den får ni inte se ännu hehe.

bild 1. Liten bit av min nya skjorta och mitt nya hår. Issa tonade det igår, mörkare. riktigt nöjd faktiskt
bild 2. mina vantar
bild 3. mina strumpebyxor hehe
bild 4. Min halsduk


Kommentarer
Postat av: elina

superfint ditt hår blev :D men du får ta en bättre bild ;) <3

2010-12-12 @ 18:57:09
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/
Postat av: agnes

fiiiiiiiiiiiint :)

2010-12-12 @ 19:47:40
URL: http://agnesstandars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0